jueves, 26 de marzo de 2009

Primer intent!

Olooo!
Primer de tot em presentaré...em dic Marta i soc del grup de la tarde...i he de dir que aquesta idea em sembla collonuda.
Per altre banda no tinc ni idea de com va un Blog, d'aquí el títol...però miraré de penjar alguna fotillo.
PD: He de dir per acabar, que soc hiper desastre alhora de triar entre més de 400 fotos, i això que jo soc una bandarra que no m'entero de res i en comptes de triar-ne 5 vaig fer la meva historia de 28 fotillus, jusjusjus... En fi...poc a poc, jejeje!



Aquesta ni tan sols la vaig incloure perque creia que no era tan significativa encara que es veies l'estructura característica de l'edifici, però després de parlar-ho, i d'haver vist una per aqui semblant la penjo :P

A continuacio poso algunes que si van ser mes o menys vàlides:











I aquesta última a mi m'agrada bastant, però va haver opinions de tota mena...ja direu la vostra ;)



Bé això es tot, ara marxu cap a les manis del centre, que ja s'està fent fosc i serà tot un repte!

marta

3 comentarios:

  1. benvinguda!
    com va anar ahir a la nit? a mi, la foscor em va complicar molt les coses... tinc una o dues fotos decents... per cert, m'agraden les que has penjat, sobretot la de l'arc del triomf.
    a veure que passa ara.
    canviem de tema, Edu?

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies anna!
    Uuuu quin horror sense llum!!! ara el flash, (quan vaig recordar que el duia, jiji)va ajudar! I despres em vaig convertir en lapa dels cameres per aprofitar la seva llum :P
    Jo a la de Pça Universitat no vaig fer gaire cosa, mes aviat vaig anar a la anticapitalista que es feia a la mateixa hora davant la borsa, per alliberar l'Enric Duran! Ara penjare laguna coseta...

    marta

    ResponderEliminar
  3. si, jo vaig pensar en anar a l'altre, però es que a aquestes alçades el tema Bolonya s'ha convertit en una cosa entranyable.. jeje.

    estic amb l'Enric Duran, de totes totes. vaig flipar quan vaig llegir que estava a Can Brians..

    ResponderEliminar